woensdag 25 september 2019

Doelenposters Taal op maat V1, groep 6

Ook voor groep 6 wilde ik graag doelenposters voor op het doelenbord.
Aangezien ik deze voor deze methode niet kon vinden heb ik ze zelf gemaakt.
Het kost even tijd, maar dan heb je ook wat.

Veel plezier ervan!

Blok   1: De bezem erdoor!
Blok   2: Mag ik het zout even?
Blok   3: Wat een familie
Blok   4: Ik heb een dokter nodig!
Blok   5: Pak je boek
Blok   6: Smeren maar, op je huid en in je haar
Blok   7: Hobby's
Blok   8: Hoe laat is het?
Blok   9: Kies een boek
Blok 10: Zo nu en dan opklaringen
Blok 11: De kost verdienen
Blok 12: Wil jij mijn vriendje zijn?
Blok 13: Vers van de pers!
Blok 14: Stap maar in!
Blok 15: Zeg eens aaaaa
Blok 16: Een kijkje achter de schermen

helaas lukt het mij op dit moment niet om de bestanden op mijn drive te zetten. Wil je de bestanden hebben, stuur dan een mailtje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten