dinsdag 13 augustus 2013

Magneet voor de ouders

De school waarop ik werk bestaat uit 4 gebouwen (hoofdgebouw, noodgebouw 1, noodgebouw 2 en een tijdelijk gebouw). Regelmatig gebeurt het dat ik ouders aan de telefoon heb die een kind willen afmelden voor een ander gebouw. Voor de ouders niet fijn, voor ons ook niet fijn. Daarbij gebeurde het dat ouders mijn duo collega een mailtje stuurde op mijn werkdag. Ook niet handig! 

Op Pinterest (I love Pinterest!) kwam ik dit waanzinnig goede, leuke, handige idee tegen: 



Een magneet waarop staat in welke klas hun zoon/dochter zit (ook dit gaat wel eens fout), welke juf er op welke dag is, wat het telefoonnummer van de school is én wat de website van de school is. 

Ik heb het gemaakt als een dagritmekaartje: printen, knippen, lamineren, knippen en magneettape erachter. Zo kunnen de ouders hem thuis op de koelkast, afzuigkap o.i.d. plakken. Handig toch? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten